5 september - läckberg kommer med en 7:e bok!

wohoo! jag trodde inte att det var sant först, men det är det: camilla läckberg kommer att släppa en 7:e bok nu i september! wohoo!

jag har ju sådan himla tur åxå för jag är bara den 17:e i ordningen som köar för att få låna den! ja, det är alltså 16 stycken före mig.. på biblan alltså.

vad har hänt sedan sist?

jo, i måndags var jag på möte ang. tove och jag hoppas att det kommer at bli bättre nu..

tisdags: första dagen på dollarstore och min praktik! det var jätte kul och jag jag tycker att det är en himla mysig grupp som jobbar där! fasligt kallt inne på personalrummet..

onsdags:SJUK. HADE FRUKTAT ONT capslock.. hade fruktat ont i halsen och kunde bara inte jobba.. skit åxå.

torsdags: halsont övergick till regelrätt snuva och jag svettades som en GRIS samt heeelt orkeslös.

fredags:HOSTA! och ingen sån där vanlig, utan den där torra och kräkvänliga varianten! enda som funkar är den där äckliga cocilanan.. fy f*n vad den är ÄCKLIG!

tog den på morgonen och det resulterade i att jag pratade med ulrik i den stora vita telefonen på toan. mådde illa som en gris -heeela dagen!

lördag: eftersom jag hade läst ut -vad jag då visste, den 6:e och sista boken som läckberg nu då har skrivit, så tog jag mig ur sängen  och så åkte vi till härnta och köpte nya böcker som jag kan läsa. det var länge sedan jag var sååå slut och svettig efter en sån liten tur. åkte in och sa hej till therese och lars i ramvik och har nu ätit hos harry. nu ska vi lägga oss som sälar i soffan och läsa och titta på tv. skööönt..

nu orkar jag inte skriva mer.. ska sova lite och sedan läsa. så får det bli. har börjat på 2 böcker. liza marklunds -studio 6 och stieg larsson - män som hatar kvinnor. fy vad spännande.. 

tove kom hem efter en tripp hos fam finén och hade med sig KANTARELLER!

pok pullor

Kommentarer
Postat av: terese

Men det här var ju i särklass det snyggaste inlägg jag sett!!! Kan inte tänka mig nån annan än du som skulle lyckas med något liknande! Ha ha ha ha!

2009-10-02 @ 21:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0