10 september - se där ja!

ja, då var mina första 2 veckor avklarade och jag trivs -som attans!

ja, det är klart.. ska jag vara riktigt ärlig så har jag varit sjuk halva tiden typ så egentligen har jag bara varit där en vecka.. hahaha! tror ni inte att jag lyckades bli sjuk redan andra dagen?!

det har jag kanske redan skrivit.. skitsamma.. så är det iaf.

är såååå trött nu att jag ska ta och vila mina 2 blå några timmar innan jag ska upp igen för en dag på jobbet.

det har hänt lite roliga saker men det tar jag i morgon typ. ja, eller sedan.. det får vi se.. hahaha!



pok pullor

hm.. ibland undrar jag hur jag lyckas.. nu har jag lyckats med bedriften att få dunderstor och fet text! skulle ändra på läget på datorn och pang så blev det så här! ja, ni kan kanske inte se det, men jag gör det ju.. suck..


pok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0