3 oktober - pyamasparty med lars..

hahahaha!

ja, nästan iaf.. sanningen är den att jag har ingen pyamas och då kan det ju inte bli ett sådant party.. ja, och inte bara med lars heller.. vi är ju fler. fast jag hävdar att lars är nog den som skulle tycka att det var mysigast om vi hade det. :)

ja, inget snusk -skärp er! bara vanligt umgåsande och så.. ja, ni vet.

JA! jag kan ha fixat en ny praktik  med ev -om jag har enorm tur, som kanske kan leda till en anställning! ja, om vi trivs med varandra och det som måste gå i lås faktiskt går i lås.

hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas!!

hade iaf utvecklingssamtal härom dagen och jag hade nog förträngt det.. fan jag måste gå nu, terese har slutat jobba och vi ska åka, men jag återkommer senare och berättar mer!



pok puulor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0