varnar känsliga läsare..

detta inlägg kan innehålla svordomar och är ni känsliga så återkom senare -eller inte alls -gör som ni vill.



alltså jag blir riktigt och rejält  förbannad när jag ser människor -som jag vet har tv hemma, sitter och glor på mig eller dem i mitt sällskap!

idag när vi var på hagsta krog och åt, så satt det 2 stolpskott till tomtar och stirrade ip hela tiden mot vårat bord. inte ens när jag påpekade rätt högt att "de har ingen t-v hemma! till tove" tittade det arma bäret bort!

till slut brann det och jag tog kort på den fan!



jag undrar vem som skrattar sist?
 
det är ju tur att den fantastiskt iq-befriade varianten till människa  håller för sin egen trut, för jag kan inte retuchera så isf hade hon fått sitta här i bloggen med fejjan i vädret! alltså vilket stolpskott! jag blir förbannad bara jag tänker på det..

är nu detta en kändis till någon av mina läsare så hälsa fanskapet att hon är här på bild som veckans.. fel av mig.. årets irl tv-tittare!

påpekade även hur oförsämd hon var som satt och stirrade och trots att hon tittade mig i ögonen när jag sade det och hörde vad jag sa så fortsatte hon.

ja, att jag inte studsade upp och gav henne en skalle..

(trots att min farfar håller med mig och säger att jag är en spröd liten blomma.. och min farfar känner mig mest och bäst av alla.)

var det nu någon som sprutlackerade sin dator, så ansvarar jag inte för det.

iaf, jag förstår inte att vissa inte har någon skam i kroppen!

visst händer det att en annan åxå fastnar i vinkelvolten och tittar en eller två sekunder för länge, men om "objektet" då tittar på mig.. då skäms jag ju och tittar snabbt bort.

jag har aldrig tillåtit tove att stirra heller utan då säger jag till henne:
-gumman, vi har t-v hemma.
då tittar tove snabbt bort och ingen behöver skämmas.

JAG VILL MED DETTA RIKTA ETT SPECIELLT TACK TILL  DIG LINDA FÖR DENNA OTROLIGT ANVÄNDBARA  MENING, TACK LINDA! TACK!

vill med detta åxå då tipsa om denna värdefulla mening som ni nu kan använda när ni känner er utstirrade:

-har ni ingen tv hemma?
-titta gumman/gubben, den där tanten har ingen tv hemma. (att säga till sitt barn -typ..) en favorit som jag faktiskt har använt när det har varit någon som stirrat på mig och tove.. ja, när hon var mindre..
-vissa har ingen tv hemma..

hahahaha! om ni visste vad jag sitter och skrattar nu när jag funderar ut olika alternativ.. hahahaha!
ja, att jag inte dog när linda sa det första gången! jag kommer inte ihåg när eller var det var, men jag skrattade så jag höll på att kissa på mig!


hm.. känner ett visst ansvar att sätta in ett foto på dig snart linda så folk kan se både dig och mig framför sig när de läser om våra bravader.. hahahaha! det borde faktiskt vara dax för en snart.. eller hur? hahahaha!

pok pullor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0