usa:s delstater

hahahaha! det är skönt att veta att man är saknad ibland.. ;)

ja, just det ja, det var ju faktiskt emma som drog ut tanden på tove! jag hade glömt det.. till mitt försvar måste jag ju säga att jag var liiite trött och minnet var lite suddigt.. men, men.. nu är ordningen återställd.

helt otroligt..  jag blev så trött av att fundera på hur jag ska få ner delstaterna på bästa sätt att jag somnade!

vaknade nu lagomt till singing bee..

om någon nu då har missat det, så har tove nästa år prov på alla delstaterna och jag tycker att et är roligt att ha något att göra, så jag ska fixa ner dem på små "lappar" som jag laminerar och som vi kan pyssla med sedan.

ja, pyssla och pyssla.. jag menar att vi kan lära oss allihopa lagomt till det är dax att ha prov på dem. måste ju kunna veta var de finns på kartan åxå.. fast då ska jag fixa en större laminator så jag kan laminera A3 papper. kartan blir inte så stor på ett A4 att man kan se vad som står på alla stater.

jag tycker att det är otroligt roligt att göra detta! märks kanske.. ;)

nu håller conny på att fixa varma mackor, tove sitter och ritar och jag sitter ju där jag sitter.

jag säger som den vise linda: var ska sleven vara om inte i grytan?



brb




pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0