torsdag: arbetsförmedlingen och biblan

jaha.. då har man utmärkt sig igen..

eller först vill jag tacka er som gillar bloggen :) alltid roligt att få veta när man gör något "bra"..  ja, eller bra och bra.. hm, det handlar kanske mer om.. ja, jag vet inte, tack iaf! hahaha!

sedan måste jag tacka dig linda för att du kommer att ta snacket om ..alltså jag kan fortfarande inte låta bli att skratta åt ordet SLIDKRANS! my god!

jag skickar med conny åxå så blir det kanske småknoddar framöver.. men det blev inga efter det att han fick boken ett barn blir till så.. ja, jag vet inte hur du ska lyckas.. hahahaha!

iaf arbetsförmedlingen då..

vi fick gå in i ett rum och lyssna på ett par handledare som skulle prata om det här med jobbcoachning då.

skitbra tänkte jag och riktade in mig på en som jag visste skulle vara det.
känner att det är liksom ingen idé annars. sitta med en j*vla tomte jag inte har förtroende för känns meningslöst.

alltså jag fattar att det inte går att kräva någon speciell, men som jag sa så känner jag att det finns en som jag vill ha och annars får det vara.

frågade dessutom om de hade ett sånt larvigt system med födelsedagar eller bokstaven i efternamnet när det gällde fördelningen och att jag alltid drar nitlotten då.

ni fattar att min handledaRE DÅ GIVETVIS VAR EN AV DEM SOM INFORMERADE.. oj, capslock.. alltså det är inget fel på henne, där tror jag att jag har tur dessutom, men.. ja, ni vet.

det blev en lite prekär situation, men jag räddade den som när de räddade willy. storslaget och fint.



sitter nu då iaf på biblan och skriver och letar info om usa och min avkomma sitter och spelar fia med knuff med en kompis.

längtar tills jag får ner det jag vill på papper och kort så jag kan få göra ett riktigt spel med henne som vi kan spela och samtidigt lära oss om usa.

det är ju en dröm att få åka dit ett år typ och jobba eller vad vi nu kan tänkas göra där.. resa ett par månader skulle ju vara otroligt roligt!!

kom och tänka på det i morse när jag fortfarande var i dimman och tyckte först att en resa dit med min  familj skulle vara skitkul! ja, med min familj menar jag när det gäller detta: tove, conny och mor.

kom sedan på att jag undrar hur många gånger och sätt både jag och mor skulle fundera på att döda och lika många olika sätt att göra det på.. hahahaha!

fast then again baby not liksom. det vet man ju inte och ska man inte stressa, ska man ta det lugnt, sitta och planera och så där.. då skulle det kanske funka..

ska jag dit så skulle det vara roligt att ha delat den upplevelsen med min mor.

anyhow nu ska jag fortsätta att leta i lite böcker.. som den store terminator skulle ha sagt det: i'll be back!



pok pulllor

Kommentarer
Postat av: My name is Jay... Jay-Z...

Jo du stumpan...

Du har ju faktiskt mig... jag har ju bott där i ett år. Du får väl ta din nätta lilla stjärt å komma ut till Skog å pyssla nån kväll...

2009-05-11 @ 13:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0