tack pullor för en underbar kväll!

alltså det har varit sååå roligt idag! som vanligt hamnade jag med eliten av underhållande moderater -enligt oss själva.. hahaha!

ang. bröllopsdagen så kan jag lugna er som är oroliga, att det är inget jag firar i den bemärkelsen! haha! my god, hahaha! ja, vad ska jag säga.. det är väl tur att conny och joel vet vad jag menar iaf.. hahaha!

nu ska jag he på en film och somna gott och drömma om allt roligt jag har varit med om ikväll.. hahaha! my god..

jag vill tacka bl.a. my love med jordens alla pullor (6200 av dem iaf..) - lars
killen med jordens roligaste teckenspråksnamn - bengt
per -kvällens stjärnskott, hans och min älskade mor, kvinnan som inte bara hör dåligt.. hon har givit begreppet tajming en ny innebörd! hahaha!

ja, ni är fler som har förgyllt min kväll, men det tar vi i morgon..

ängnar en tanke till min älskade familj (tove och conny) åxå och längtar tills i morgon när vi ska göra och äta toves scones!
älskar er! pok pullor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0