svar på kommentar

ibland händer det att jag och conny inte kommer överens.. jag tycker att vi ska köpa toapapper även om vi har det hemma och conny tycker inte det för att vi har ett par hemma.

ibland blir jag så arg när jag inte gör som jag själv vill, utan lyssnar på conny.
det resulterade i att jag hamnade på toan idag och fastnade där eftersom toapappret var slut.

det löste sig tillslut med normalt toapapper.

fick förresten olika tips så som
toarullen -känns inte som ett alternativ..
melittafilter -fast det funkar ju inte.. vi har perkulator.. jag tror inte att det filtret är så bra att torka sig med. hahahaha!
handduk - mysigt att torka sig med den sedan då.. hahaha!

sedan är det skönt att veta att det finns dem som håller med mig när jag har olika åsikter och funderingar.. :)

ja, sedan ringde linda. DET hör till ovanligheten!
JAG FRÅGADE PÅ EN GÅNG OM NÅGON HADE DÖTT ELLER förbannade capslock! ja, eller om det var någon annan nödsituation..

det var det inte utan ett roligt ärende hon hade -om det nu går i lås.. ;)

det låter roligt jay, vad hade du tänkt att vi skulle göra då? ja, när vi ska pyssla alltså..




pok pullor!


Kommentarer
Postat av: Linda V

jo du pullan...du är inte så pigg på telefonen själv! ringer väl mig en gång per år..men man ska vara glad för det lilla!

Grillning på lördagen?

2009-05-11 @ 22:55:29
Postat av: Marika

Vadåå satt du på toa tills tove kom tillbaka eller?? hehe

2009-05-11 @ 23:19:23
URL: http://mapal.blogg.se/
Postat av: Jay

Frankly my dear - I don't give a damn... any time is good for me =D

2009-05-14 @ 12:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0