söndag: mysdag..

idag har vi kört hem en närstående efter en kväll ute och som inte ville köra hem  idag. klokt. klart man ställer upp.
fick en hundring för besväret. tack, tack!

det var vid 11 och sedan har vi ätit en brunch och håller på att skrota på här hemma lite för att sedan städa och tvätta och invänta måndagen.. ja det kommer ju inte hända något speciellt, men.. ja, ni vet..

tove spelar super mario och jag ska kolla nätet efter information om usa.

conny har blivit kontaktad av en släkting han inte har sett sedan han var 4 på facebook!
jätte kul! han sitter och skriver till honom just nu och jag är sååå glad för hans skull, för jag tror att det är någon som han behöver.. =)

nu ska jag kolla lite, så vi hörs senare!   



pok pullor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0