söndag: 1 pisse höll på att bli halv, men blev 2!

hohoo!

detta hände då på lördagskwällen:

emma hämtade mig då i härnta city och vi åkte hem till dem.. skulle ju spela 8-bitars. haha!
på vägen hem trodde vi att vi såg strumpan som är borta och hade en liten kattjakt.. hittade honom inte..

åkte iaf hem för att spela nintendo då..
det blev en lång sejour med pisseungarna istället.. ååå vad de är söta nu!

ja, söta och söta.. de jävlarna hugger en i fingrarna numera.. hahaha! sedan trodde jag inte att det var möjligt, men jag har lyckats blanda ihop de katter jag var intresserad av..

alltså jag skulle ha en av tjejerna då.. tyckte att jag hade bra koll på utséendet på dem trots att de är sååå lika.. jag hade fel.

det har resulterat i att vi har fått ta den andra.. hahaha! hon har som liksom valt oss, så det känns som självklart.. ;)

klockan 01.00 -typ, blev det iaf nintendo, fram tills klockan 03 ca.. jätte kul!

sedan blev det natten..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0