slut som artist..

alltså jag har inte grojt något speciellt idag.. jag har varit på arbetsförmedlingen.
jag såg ut som en orkanhärjad säl kan jag säga..

min handledare förstod mig när jag talade m hur det var och varför jag inte har gjort det jag skulle ha gjort..
efter mötets slut säger han till mig:

-johanna, gå nu hem och bädda ner dig.
-jag är nyvaken..
-...(han tittade på mig som om han tänkte "stackars j*vel")

hahaha! fattar ni? så kraschad ser jag ut nu. ja, och som detta inte var nog.. jag släpade iväg mig till gujes för att kolla på ett par byxor och ev. en klänning eller nå't.. gick åt helvete -i vanlig ordning, det finns ALDRIG i min storlek!
min kropp är inte gjord för kläder.. jag ser fan ut som en mupp i allt känns det som idag.

jävlar.

förlåt nina.. jag har trampat runt i min -inte så lilla, glasbubbla idag och mitt lilla besök jag hade planerat in hos dig.. förvann.. f-låt..

nu har vi iaf ätit och jag ska -med hjälp av tove, göra pannacotta. mums

vi hörs snart igen pullor..



pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0