slidkrans..

alltså my god.

kan ingenting få vara som det alltid har varit?

alltså det är ju vansinnigt att man nu ska byta namn på skiten. varför kan det inte få heta mödomshinna?! det funkade bra när den flög för mig och kommer att funka bra orörd på mitt barn.

jag menar, förr, då sa man att man förlorade mödomen.. nu, då ska man helt plötsligt säga att.. ja, att.. vad fan ska man säga?

-slidkransen fick punka?
-slidkransen sprack?
-slidkransen.. försvann?? hahahahaha! och var tog kransen vägen då? hahahahaha!


alltså hur ska jag säga till tove när vi kommer att ha the big talk?

-jo du förstår gumman.. vi flickor har en krans innanför ...hahahaha! jag kan inte! jag kan inte ens hålla mig för skratt när jag skriver nu! my god!

skärpning!

-jo gumman, du förstår att vi har en grej då inne i puppan som kallas för slidkrans..
alltså , ni ser ju hur dumt det ser ut!

detta kommer att bli en pärs.

jag tror att jag har en lösning på problemet.. vi skippar sexbiten för fröken. det blir bra.



got2go nu!




pok pullor!

Kommentarer
Postat av: Ass

Hahaha, du skriver så skoj :) Trots att jag inte känner dig (mer än att jag vet vem du är via Joel) så följer jag bloggen nästan slaviskt (lite pinsamt att erkänna) :) Många skratt bjuder du på, fortsätt så! :)

2009-05-06 @ 22:18:32
URL: http://baktankar.blogspot.com
Postat av: Ass

Hahaha, du skriver så skoj :) Trots att jag inte känner dig (mer än att jag vet vem du är via Joel) så följer jag bloggen nästan slaviskt (lite pinsamt att erkänna) :) Många skratt bjuder du på, fortsätt så! :)

2009-05-06 @ 22:22:26
URL: http://baktankar.blogspot.com
Postat av: Linda V

En idé...jag kan ta det där snacket med Tove! Hon skulle nog uppskatta det...tror du inte...och jaja....conny får lyssna om han vill!

2009-05-07 @ 07:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0