lördag: lars t johansson i mina drömmar..

men my god, jag måste ju berätta min minst sagt märkliga dröm jag vaknade ur i morse..

du, vet när man drömmer och allting känns så otroligt bra och du finns bara i just det ögonblicket..
(jag brukar ju inte drömma mardrömmar, mina drömmar brukar vara mer av den ordinära varianten.. vardagssaker liksom.. ofta drömmer jag om roliga saker.)

detta var iaf mycket märkligt..

jag drömde alltså att jag dansade med lars t  johansson.



foto är hämtat från www.abscen.se/

iaf var det en mycket speciell känsla.. hahahaha! my god.. alltså det var inte en SÅN dröm! snuskfior!
det var bara så härligt att dansa! jag flög som en vante runt, runt i salen och bara dansade och dansade!

varför det blev just lars t vet jag inte, men eftersom jag inte tillhör  kategorin flickor som får skugga av en lyktstolpe.. så behövdes det väl en lång man med lite pondus. ni fattar va?

jag menar väger man kring 85 pannor  är 1.60 hög och bred.. ja, kanske inte riktigt nu då, men..

det krävs någon som kan lyfta det liksom..


varför mitt undermedvetna tror att han skulle fixa det vet jag inte och om han nu ens kan dansa vet jag inte heller, men ja nu blev han min dröms svar på fred astaire..

jag tror att jag måste ut och dansa.. jag har känt länge att det skulle vara roligt och så mycket roligare sätt att motionera på än att bara gå liksom!


nä, nu är det dax att äta frukost!



pok pullor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0