skala ägget först

ja, ibland undrar man..  hahaha!

farfar har en gammal variant av äggskalare. ser ni vad otroligt cool den är?!
jag sa det till farfar -ja, att den var cool alltså.

-den är så otroligt cool farfar.
-va?
-den är cool!
-va?
-den är COOL!
-cool?
-jajamen!
-jaha.



kolla in namnet på den! hahahaha! ett måste i mitt kök, tror jag. jag har redan frågat farfar om jag får köpa den av honom..



jag tar upp den för att kolla och så säger han:
-du måste skala det först.

jag tittar på mamma och hon säger:
-där ser du vilka tankar om dig.. hahahaha!
-detta åker in på bloggen nu.

när jag dessutom skulle ta kort på den, så var jag tvungen att lägga i ett ägg för att den skulle hålla sig uppe..
-du måste skala det, annars förstör du den.
-jag vet.. suck..

hahahaha!




pok pullor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0