själva söndagen..

någonting har hänt,  man kan inte skriva hur långt man vill.. därför måste jag dela upp det.

iaf, på söndagen så:

fixades soffan -som skulle säljas, iordning,
conny och fniss fick -efter många om och men, ner den andra soffan från övre plan,
soffan flyttade ut -hej då soffan,
kaffe först och sedan brunch -korv med bröd,

..ja, sedan hände det som gav överskriften åt förra inlägget..

jag tog killen -som vi åxå ska ha, satte mig i trappen och skulle låta diesel få hälsa på honom..

SHIT POMMES FRITTES! han luktade en nanosekund -typ, och sedan höll pissen på att få se vad diesel hade ätit till middag dagen innan -på riktigt!

diesel fick det han förtjänade!

av conny. inte av mig -om ni trodde det.


stackarn darrade av skräck fläckvist en stund efter det..  ja, pissen alltså.


sedan var det lite av varje innan vi skulle åka..
ja, jag måste ju berätta att båda pissarna låg ohc sov på min bröstkorg en bra stund innan vi skulle åka! jätte mysigt!




vi åkte sedan hem iaf,
hämtade tove hos farmor,
conny jobbade,
jag gjorde en fisksoppa -som sedan blev grön,
tove gick och lade sig,
conny kom hem,
sedan var det pretty much kwällen..

inga drömmar.. utöver det vanliga.. hahahaha!


pok pullor!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0