en seriös sida..

alltså ibland undrar jag om ni tror att jag är helt utan djup.. hahahaha! jag menar, jag skriver ju i princip bara förvirrade och bänga saker..

fast jag vill att ni ska veta att jag har ett djup och är ibland riktigt smart med ;) men jag orkar bara inte ha en fasad  -som många andra har. jag orkar inte ge skenet av att jag är så jävla duktig och jag har ditten och datten och shit vad jag och de mina är bra!

jag vet att jag/vi är bra på vissa saker och dålig på vissa -precis som alla andra. jag skiter i att jag har skavanker.. de hör till min charm. ja, vissa bör jag kanske jobba på att förbättra.. hahaha! men overall liksom.. hahaha! det blir kanske bättre om jag skriver over all..

jag är som jag är och dom som inte accepterar att det finns lite skit, skratt och förvirring i hörnen runtom mig,  ja, det kan ta sina nätta små stjärtar och gå någon annanstans.

jag är jag liksom.

jag känner många familjer där det är såå snyggt på ytan och de har pengar och bra jobb, familjen är så tajt, barnen gör ditten och datten, de presterar och studerar, reser och köper saker och on and on and on..

min mamma har lärt mig att vi är lika mycket värda som alla andra  och det spelar ingen roll att vi inte hade/har lika mycket pengar som alla andra heller.. så länge vi gör det vi kan och är hela och rena. ;) och framför allt vara sann mot oss själva. fasader är inget för oss.


har jag varit djup nog nu?

hallelulja -som jag sa när jag var liten. hahaha!



pok pullor och vi syns efter solle!





Kommentarer
Postat av: Marika

Nåå vad blev det för roligt du torkade med då? :D:D:D

2009-05-11 @ 16:59:37
URL: http://mapal.blogg.se/
Postat av: mica

skitbra sagt. jag håller fullständigt med!

2009-05-11 @ 17:38:24
URL: http://micaelabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0