ont i fötterna..

 jag har ooont i fötterna!
jag har gått hela dagen och inte suttit så mycket så jag har såå ömma fötter nu! måste nog göra ett fotbad ikväll så de mår bättre i morgon till länsförbundsstämman i sundsvall i morgon!

ja, det blir raketer åxå! funderar på att slänga in dem innan jag packar så de verkligen torkar! fast.. om jag ska utanför dörren då.. då måste jag ju ha dem i.. kan iofs he på mig en sjal, men jag lär ju se ut som en hobbyafrikan eller en person med vattenskalle.. hahahaha!

att göra ikväll:

raketer - i håret
fotbad
packa
tvätta - om det behövs..

jävlar.. jag måste fixa ögonbrynen åxå.. suck   ..orka liksom..

hahaha! ja, ibland undrar man ju vad man gör för fel..
idag kom conny in på life när jag var där.. hade precis pratat med någon om något och fått ett kärskov.. ja, ni vet.. när man blir sådär sprittande fläckvis.. hahaha!

iaf, såhär lät det:

j: jag älskar dig..! (kramar om honom)
c: har det hänt något?
j: nä, jag älskar dig bara..
c: men alltså.. vadå?
j: men, jag älskar dig.. man jag inte bara få göra det?
c:jo.

ja, vad ska jag säga? hahaha!



kärlek..


ps. nu är det redan kvällen och jag har inte hunnit ens hälften av det jag skulle ha gjort.. jag har iofs packat.. och tvättat en del.. eller conny har hjälpt till att tvätta -faktiskt.. men jag lär inte hinna med allt jag önskar och vill :( ds.


pok pullor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0