nu klipper jag!

jag har insett att det är svårt att få tag på den information jag vill ha dvs. kort och koncist info som jag kan he på baksidan av korten jag ska göra.

alltså t.ex. visste ni att delstaten washington är döpt efter den första presidenten george washington? 

sådana roliga saker vill jag ha bakom korten.

eller att berget man har huggit in relieferna av presidenterna washington, jefferson, roosevelt och lincoln heter mount rushmore och finns i south dakota?

förstår ni då vad jag menar och söker?

det är supersvårt!

jag kommer dessutom att slakta min nya bok jag köpte för 10:- och klippa ut de bilder jag vill ha till baksidorna av korten.

känner mig sååå busig! min far och farfar skulle ju dö om de visste om det. de är sååå noga med sina böcker och att skriva med bläckpenna är en dödssynd för dem. det är knappt man får skriva med blyerts..

nä nu åker saxen fram och sedan ska det klippas!




pok pullor, jag återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0