nu är det kwällen..

nu är klockan ca 23.50 och vi funderar på att gå och sova..

när vi kom hem från hemköp idag var det en klasskompis till tove som mötte upp oss utanför ytterdörren. hon hade precis varit uppe och plingat på..

vilken tur att vi kom hem innan hon han åka! de lekte iaf ett tag och sedan frågade de om hon fick sova över. gick bra det.
de har haft modevisning och sånt.. jösses vad de är roliga och söta när de sätter igång..


my god vad jag saknar pissarna!

hm, jag har börjat fundera på andra namn nu.. bra idé mica med birk.. isf blir det typ lovis och birk kanske.. fast det känns inte helt bra ändå..

sessan och daniel? hahaha! philip?

ölmärken finns det ju åxå.. foster, pripps..

gladiatorerna hade vi på de andra.. atlas och izor.. indra är fint..

morris och porris.. hahaha!

yxi och kaxi.. ettan och tvåan liksom..

sessan och caspian? efter prins caspian.. lucy eller susan..

ja, ja.. tove och conny ska ju åxå få ha en idé..

ååå vad svårt det är..
känner att jag saknar dem sååå! gud vad mysiga de är när de ligger i famnen och sover..
så synd att fam fniss bor så långt borta.. man snärtar ju inte ner på en halvmiss liksom.. bar anästan.. ;

den 4:e juli får vi hämta dem! det är lång tid dit..

nä, nu ska jag knoppa.

god natt pullor och sov gott!


pok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0