nu är det kwällen..

klockan är 23.30 och jag är lite trött då ra..
pannacottan var super och tom tove åt upp hela! annars vill hon bara en lite av den. idag lovade hon mig en del.. men det sket sig, hon åt upp hela..

sååå gott med blåbär till -tycker vi.

som sagt, nu är det natten och jag ska knoppa.

känner att jag har nog varit lite tråkig ett par dagar.. eller längre, men jag ska ta tag i den biten. säkert.
ska ju åka till farfar, så det lär ju bli lite att berätta.. hahaha! med mamma, tove och tiger.

conny tycker nog att det ska bli skönt att få lite semester tror jag.. tycker mig se det i hans betéende..

nä, som sagt.. som den spröda lilla blomma jag är, så behöver jag sova nu..


pok pullor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0