min barm har ett arsel

ja, det var ju sol idag då ra.. om det var någon som missade den så kan jag meddela att den var rätt stark..

jag satt i solen en liten, liten sväng och fick en fin liten bränna som bevis..

cony säger att det ser ut som ett stjärtavtryck på bröstkorgen.
-jag säger inte att det ser ut som att du har ett arsel på din barm, utan ett stjärtavtryck bara.. att det ser ut som någin har suttit där.

gulligt va?

ni hajar vad snygg jag är nu då va? en röd röv på bröstkorgen och en färghjälm i fejan..
my god vad jag är snygg nu.. det är tur att man inte har speglar i sovrummet.. kul att se det, det första och sista man ser på morgon och kväll..

köpte en bok om usa på loppan hos pia och ubbe idag som jag sitter och stryker under i nu. jätte mycket intressant i den!

fast jag tror att jag ska lägga ner det och sätta min nya stjärt i fejan på conny.. synd att man inte kan fisa med den bara..

vad jag önskar att jag hade en liten byst.. då hade jag haft EN liten röv iaf ett tag.. men, men.. vad är väl en bal på slottet..?



nu ska jag ..ja just det ja!! vi fick även tag på ett par nattygsbord till sängen!  de passade perfa!
125:-/styck.

sicket fynd!


pok pullor och sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0