måndag: solen!

alltså det är sååå skönt att vakna tidigt av att det är ljust i sovrummet!

blir så inspererad av det! conny uppskattar inte riktigt att vakna tidigt.. men, om jag säger att klockan då är 10.30 isf 9.30, så brukar det gå bra.. ja, tills han tittar på klockan och ser att den inte är 10.30.. hahahaha! busigt.. hahahaha!

idag blir det solle för conny ska upp och installera 2 butikslarm.
känns som om jag vill följa me ddå liksom.. ;)

hahaha! ibland känns det skönt att veta att man inte är ensam om att vara förvirrad.. min chef plingade på strax innan 10 och ville låna nyckeln till butiken. hon hade glömt sin..

jag har föe övrigt kommit på ett sätt att hämnas på conny när han är kaxig!
han har ju psoriasis.. det är inte skönt att få alkogel på det.. hahahaha! ja, han skrattade själv när han fick det på ryggen (en pytte dutt), men det gick över när han insåg att det kan komma mer och vid fler tillfällen när han själv är dum.. hahahaha!

ååå vad jag saknar pissarna!
alltså det skulle vara roligt om det var ett namn från fam fniss då, men samtidigt så känns sessan så bra eftersom det blir vår lilla sessa och hon är som en liten sessa -liksom.

sedan är det svårare med killen.. smulan -efter conny, blir ju dumt.. inte ett bra kattkille namn.. fast det slog mig nu att fniss kan ju vara ett alternativ.. efter johan liksom!

fast om han inte fnissar kan det ju vara dumt.. fräs.. han lär ju fräsa en del åt diesel..
fast är det manligt? jag vill ha ett manligt och stabilt namn.. hahaha!

problemet är att jag ser gärna ett tema på namnen och ett namn som passar med sessan vill jag ha..

några förslag? kom gärna med några, men då ska de vara seriösa.

nu ska jag kliva upp och sedan ska vi åka.. efter en liten frukost.

kommer att lägga in bilder sedan då som sagt.


pok pullor!

Kommentarer
Postat av: FruFniss

Alltså jag vet inte varför.. men Fabio är det första namnet jag kommer på till kissen?!

2009-05-11 @ 12:04:14
URL: http://emmacandell.blogg.se/
Postat av: mica

birk ! jättefint

2009-05-11 @ 17:36:17
URL: http://micaelabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0