lördag - länsförbundsstämma i sundsvall!

idag ställde jag klockan på 6.30. fattar ni, 6.30!?
orkade kliva upp 7. kändes som om jag var den ende i hela världen som var vaken..

eftersom jag inte hann gå ut på nätet och göra ett inlägg så ville jag ändå ha ett "bevis" på att jag var vaken   så jag skickade iväg ett par sms och skrev just det att det kändes som om jag var den ende..

tove hjärtat hade ställt klockan på strax efter 7 för att kliva upp och göra scones till sin mamma.. hahaha! vilken dotter.. jag lugnade henne och sa att vi tar det när jag kommer hem istället. det fanns liksom ingen tid.. tyvärr..

conny gick åxå upp och hade skytteltrafik till tvättstugan.. stackarn.. haha!

vi kom iaf iväg och mötte upp de andra i nyadal som vi då skulle samåka med..

turerna kring det som det har pratats om tar jag när jag kommer hem. för mycket för att kunna skriva det nu så det blir bra..

ja, vi var ju ute på stan och då fick jag en tunika/klänning av mamma i födelsedagspresent! lägger in bild sedan.

nu ska jag tvätta ansiktet och sedan lägga kvällsmakeupen!

en liten bild på min sleeping beauty först bara..



visst är hon fin min mamma! hahaha! vi har ju ett dubbelrum då ra.. vi har tom med ett dubbeltäcke! hahaha!
jag hoppas jag får något gasbildande ikväll att imundiga så jag kan använda det på bästa sätt i natt.. hahaha!

ååå vad jag känner mig busig nu som skriver så! jag menar på att bara pojkar/män gör det.. och så är det ju givetvis. faktiskt. och jag bara luras när jag skriver som jag gör. 

nä, nu ska jag ta tag i mitt yttre.. tjipp tjipp!


pok pullor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0