jävla skit! färghjälm!

ja, jag glömde ju berätta att jag har ju lyckats med bedriften att få en sån där jävla rand runt pallet  efter färgningen och det ser ut som en jävla färghjälm nu!

jag blir fan tokig! det ser så otroligt dumt ut att det brinner varje gång jag går förbi hallspegeln!

ja, jag har ju utvecklat tvångstankar att titta åxå.. jävla skit.

jag kan till mitt försvar säga att jag hade otroligt bråttom och det var en "sån där dag" dessutom att jag glömde bort att fixa den..

nu är det tur att jag inte har haft någon dag i tinget eller så.. då hade jag ju dött!!

men, men.. det är bara att vänta ut skiten och ta det för vad det är.. det går väl bort om ett tag.. suck




pok

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahahaha.........färghjälm!!!!!!!!!!

2009-05-01 @ 23:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0