jag har löst det!!

åååå vad skönt när saker och ting löser sig!!

jag går ju givetvis ner till mor på jobbet och fixar med mitt lilla usa-projekt i morgon!
att jag inte har tänkt på det tidigare!

då får jag chansen att se henne lite åxå..!

tar jag med mig lamineringsmaskinen så kan jag ju dessutom laminera allt där nere!

tänkte låna deras beskärningsmojäng som jag kan skära ut korten med!

å, vad bra jag är!! det skulle underlätta liksom.. isf att sitta och klippa ut ett par hundra kort liksom.. hahahaha!

känner ett visst sug att åka upp till stugan med och kolla mått och sån't för att fundera på hur jag skulle vilja ha det med färger och så. sedan får ju mamma komma med önskemål med, men då har jag ett hum om hur jag vill ha det iaf..

gud vad  jag fick energi nu!



pok pullor och jag hör av mig i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0