hemma..

ååå vad trött jag är!

jag har inte sovit riktigt sedan natten mot torsdag!
jag har behövt gå upp tidigt fredag, lördag och söndag! och! lagt mig sent av olika anledningar..

orkar inte skriva något om helgen nu heller utan det gör jag när jag orkar ;)

vi kom hem vid 2 och åkte rätt snart ner mot härnta -igen.. conny skulle ha ett par saker av micke + micke och ullis ville visa sitt nya fina hus och självklart ville vi se det och det var sååå fint!  

jag är så glad för deras skull -på alla sätt och vis! :)

blev riktigt inspererad själv att fixa hemma i huset och få till det där!

har redan börjat fundera på vad som blir bäst i hallen och har kommit fram till att panel är det enda sättet det kan bli bra på. kan dessutom börja med en vägg, kanske 2 om vi vill utan att det skulle bli problem med byte av trapp.

nu ska jag och conny cula lägga oss i soffan en stund..

jag hör av mig..


pok pullor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0