hemma igen!

ååå vad vi är mätta nu! det var jätte gott!
tyvärr gick tiden jätte snabbt så det kändes som om vi inte riktigt hann umgås något.. men, men.. det går ju fler tåg.. ;)

tack iaf för god mat och trevligt sällskap!

sedan var det intressant att se antalet hulkenkalsonger på klädställningen.. roligt att det är fler som sett hur fina de är.
kul att man har satt en trend liksom.. haha! att det skulle bli så poppis.. haha!

som vanligt blev det en gamnacke för höken i baksätet, men det fotot vågar jag inte lägga upp. ser likadant ut som alla de andra iofs.. haha! vad hjärtat är sött när hon sover i bilen!

nu kommer det några kort från dagen idag, då jag var hos marika och drack kaffe -efter många om och men.. haha!

mary



en utslagen teo (synd att han hade mössan på sig.. ni ska se hur mycket hår han har! så sött!)
en riktig solstråle -precis som sin ena storasyster.. love her!



här har ni den riktiga solen! hon är såå rolig! för något år sedan, så lärde jag henne att hon skulle sträcka ut armarna och göra en sol-rörelse  och samtidigt säga -pappa, sooolen! om han var arg på henne.. hahaha! gulligt va?! hahaha!
hon blir alltid lika glad när vi träffas och det är sååå roligt! puss på dig tilde!



marika och en trött och märkbart påverkad -av 3-månaders sprutan, nikko..
men inget lite alvedon inte kunde fixa.. eller hur marika? haha!



här kommer ett till bara för att jag är så glad över hur fiiina de blev!



fina va?!

nu ska jag surfa lite och sedan kommer jag tillbaka för att säga god natt!


pok pullor!

Kommentarer
Postat av: Marika

Det ser ut som jag oxå fått någon spruta av något slag haha

2009-05-15 @ 22:08:52
URL: http://mapal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0