helt färdig.. men lycklig.. ;)

nu har jag äntligen något som jag känner att det passar mig och som jag vill göra till min grej!

ååå vad roligt det var med arugurumi.. eller hur det nu stavades.. hahaha! jag är så tillfreds med mig själv just nu! har inte kommit så långt, men det gör inget.. jag fattar iaf vad jag håller på med och med tanke på hur det ser ut i min hjärna så är det ett under!!



svar till barba... babar:

vore jätte roligt om du åxå vill hjälpa mig! jag ska till min vän och periodvis vapendragare nina i morgon för att få lite hjälp.. (tycker att det är fantastiskt att du vill hjälpa mig nina -love u!!) men jag tar gärna emot tips från fler -om jag kan. :)

vad som är skönt med att få hjälp av nina är att hon är lite lik mig samtidigt som hon faktiskt känner mig och kan tala om vilka bra egenskaper jag har.. jag har faktiskt ett par stycken.. hahaha! jag ser fram emot morgondagen med STORA BOKSTÄVER!

när det är klart och om jag vågar så kan det hända att jag lägger ut det på bloggen så får ni säga vad ni tycker.. låter det bra? jag är tacksam för alla tips och trix!




svar till jag:

tack! ja, han är duktig diesel.. ibland.. hahaha!  vi är faktiskt ganksa stolta över det han kan.

du ska se när han träffar min mamma.. hahaha! alltså han pratar så hela han skakar! 
vad som är så gulligt är att samtidigt som han pratar så hör man mamma svara:
-jaaa diesel.. åååå vad du pratar med mormor.. jaaaa... 

det enda som är lite synd är att conny blir så nervös.. hahaha! stackarn..

jag ska lägga upp flera filmer på honom på youtube och här på bloggen.. ska bara ha ork att göra det.. ;)


nu ska jag bara borsta tänderna och sedan ska jag krypa ner i sängen och mysa med världens bästa conny. alltså jag vet att det låter helt otroligt, men vi kan faktiska vara ovänner ibland.. ja visst! och ibland så att det är nära till brottningsmatcher..nästan.. hahaha!  japp! men! just nu.. då vill jag bara krypa in i hans famn och bara finnas.. det är helt underbart att göra det.. och snusa på honom.. hmmm...

jag skriver mer i morgon och då ska jag dessutom sätta in en bild på mig och min vapendragare NINA! 



pok pullor!




ps. tack för all hjälp ikväll -världens bästa harry! ds.



god natt!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0