härnta nästa

sitter nu och funderar på vad jag måste ha med mig när jag ska åka..
eftersom conny inte är här och styr upp det, så måste jag ju själv focusera.. jobbig dag för det..

tv-spel
dator
dvd-spelare
kläder
tandborste + tandkräm
kläder
fan att conny inte är hemma..

ja, det kommer att sluta med att jag glömmer jycken..


hahahaha! ibland tycker jag att vissa saker är lite roliga.. hahaha! på filmen "se upp för dårarna" sitter den svenska tjejen i soffan med en ostbåge i näsan! hahahaha!


det är den nivån iq:n nu.. hahaha!


nä, nu ska jag plocka ihop allt så det är kart tills jag ska hämta upp conny kula.



pok pullor!


Kommentarer
Postat av: Fan

när ska du uppdatera...mera...mera....snälla..

2009-05-10 @ 22:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0