fredag: 1:a maj

hej hej!
nu är vi hemma igen efter en natt hos fam fniss!

lika roligt varje gång vi är där och dessutom känns det sååå skönt att vi har hela helgen kvar när vi kom hem.
my god, vad ska vi göra av alla dagar tillsammans?!

det togs givetvis kort i vanlig ordning, men sladden är borta, så jag lägger in dem när den kommer fram igen.

tove tappade sin tand igår och tänka sig att tandfén faktiskt kom med 2 femkronor till henne!

mia,  fniss dotter tappade åxå en tand igår! hon tappade sin först. toves tand lossnade när vi skulle lägga oss.
tove och jag har kommit fram till att det här var sista gången vi sov i samma säng.. ja, en 90:is iaf.. my god vad det var trångt! alltså vi kan ju om det är kris, men finns det plats så hoppar vi gärna över det..

vi har dessutom kommit fram till ett beslut: vi ska skaffa pisse!
en liten tjej av de pisseungar som beijla fick nu.. åååå hon är sååå söt och mysig! vi funderar på att döpa henne till dutches efter deras rottis tik.

lägger som sagt in kort sedan.



just nu tittar tove på en film i sitt rum, conny sover här bredvid mig i soffan och jag håller på att fundera på hur jag ska gå vidare med usa-grejjen..

vi har dessutom gjort glass som nu väntar på att frysas i frysen innan vi kan ta fram den för att äta.. mmm.. gott!!

nu ska jag fortsätta att kolla runt lite..

ps. det är alltid roligt med sms som det står: kram på dig!  ds.




pok


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar ju dig...ja en katt blir nog gott för Disel..



USA?? fill me in..

2009-05-01 @ 20:43:20
Postat av: Emma

Men hallå!!! Tanden ramlade inte ut av sig själv eller... Jag drog ju ut den på henne. Lite credit vill jag allt ha ;)

2009-05-01 @ 21:34:50
URL: http://emmacandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0