frasses!

ja, jag glömde ju berätta att frasses platschefer (petra och lars) är bäst!
tove ska ha praktik en dag v.22 eller 23 och idag frågade vi då petra och lars om hon fick vara där.

det fick hon! det ska bli så spännande och höra efter dagens slut hur det gick för henne där.. nu har de ju känt henne sedan hon var liten, så de vet ju att hon inte är en flamsmaja utan kommer att göra sitt bästa med de uppgifter de ger henne.

hahaha! hon är ju så rolig ibland pruppen.. när jag frågade henne först var hon ville vara så sa hon spontant:
-med moster.

det är en vän till mig som jag har känt sedan 3-års ålder typ och som har varit toves moster sedan hon låg i min mage
-typ.. ♥

men, efter ett visst överläggande så kom vi fram till att frasses kanske skulle vara ett bättre förslag.
vad moster jobbar med får hon själv berätta under kommentarer -om hon vill.. ;)

kan ju säga att det har med människor att göra och att jag har varit anställd på det stället ett tag och då bl.a. under en sommar. jag jobbade typ varannan vecka och det gjorde att tove och conny följde med ibland då. jätte bra för alla inblandade..

det roliga var iaf att när sommaren var slut och tove började i skolan igen så lät det såhär när läraren frågade henne vad hon hade gjort under sommaren:

-hm.. jag har varit i göteborg, hos min pappa och myst på ******!

är inte det ett toppenbetyg av ens barn när hon anser att det har varit mysigt att följa med mamma på jobbet?
och hur juste jobb har man inte om man kan ta med sig familjen?

å my lord.. nu kommer conny in i v.rummet..
-hårdrock, säger han..   jag tittar upp och ser detta:



sedan har vi en annan variant.. denna kallar vi den grekiska guden med glajjer.



min kille är bra porrig.. haha! ja, det är ingen idé att bli avundsjuka eller så. ni ska vara glada för min skull.

ni begriper  vem det är som bestämmer i våran familj va? jag menar, våga trotsa denna du!



pok pullor! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0