fan, vad du är duktig tove!

alltså jag är så otroligt stolt över mitt barn!

hon fick tillbaka sitt geografiprov idag.. ALLA RÄTT!
alla länder i europa och några huvudstäder..
ALLTSÅ ALLA RÄTT!

jag är så superstolt över henne!

grattis älskling! vi firade detta genom att äta på frasses. jätte gott!
satte ett klistermärke på connys rygg.. ja, jag var lite busig då ra.. hahaha! gissa om han fick ett brejk när jag talade om att han hade det där då.. hahaha!

dagen blev inte som det var tänkt då i vanlig ordning.. det blev inte några svar på banken idag, blir i morgon. men jag hann på mors jobb och fixa korten iaf.. fast jag kom ju på att det var för få, så jag måste köpa mer papper.. skit.

sedan sprang jag förbi marika en sväng och tog en java och myste med nikko.. hahaha! jag skulle ju då ta kort på lillskiten.. hahaha! det blev i princip bara kort där hans tunga sticker ut.. hahaha!

lägger in de här sedan.

kvartsamtalet gick super bra! jag är nöjd på alla plan!

nu kom conny så nu ska jag prata lite med honom..



pok pullor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0