en till snabbis!

kom hem från stan nu och skall iväg och hämta pullan hos harry.

skitroligt besök på dynasty hills aka siliconvalley -om  conny får bestämma. fast nu är det ju så att det ligger mer på ett berg än nere i en dal liksom.. men,men..

här sitter vi i bilen på väg till dynasty hills. bra snygga va?!



vi var ju tvugna att äta något och nipan är ett måste när vi gästar solle ;)
denna dagen var de finskvänliga och döpte om skinkgratängen till:



väl hemma hos vickan blev det kaffe och vaktande av bäbis.. hahaha! det var lite skrämmande att se hur intresserad deras lilla vovve var av nikko.. hahaha! hon hade stenkoll på honom!



hahaha! hon är jätte snäll -säger vickan, men kolla in blicken! hon ser mest hungrig ut här.. hahahaha! nikko var lyckligt ovetande.. hahahaha!

öhm.. vi var ju iaf dit då ra och hämtade sedan däck åt miika (marika) och sjukt mysigt ställe däckägaren bodde på ra! my god liksom! tar för lång tid att beskriva.. men jag kan säga att det var sjukt fin omgivning..

kom hem till stan då och kunde inte dra ut på det längre utan var tvungen att köpa sommarskor. ja, ni ser rätt, inte nya utan bara ett par. jag har liksom inga sommar vanliga ute skor. jag menar jag kan ju inte trampa runt i hahahaha, hajkingskor! vad roligt det ser ut! iaf hajkingskor då.. vill ju inte att omgivningen ska ha andningssvårigheter i min närhet liksom.. hehe.. hahaha!

vad som är bra är att jag får lägga undan tills den 27:e.. så jävla trist att man inte har pengar att köpa direkt. 
tur då att jag har fått ta ett par av chefen på dispans. love her!

JA, JUST DET JA! jag glömde ju berätta att i morse ringde mor och talade  om att när hon packade upp sin ormbunke som hon hade köpt så hittade hon klockan innanför skyddsplasten! GRATTIS!

JAG ..capslock.. jag blev sååå glad för hennes skull!

nu har jag iaf kommit hem då och har tagit på mig min fina rosa -ROSA, tröja och svarta klänning och fina svarta lilla sjal.
har en lila/rosa makeup. blir så glad när jag har mina fina klänningar!

man skulle kunna tro att jag och marika hade färgkoordinerat våra kläder idag.. svart/vit båda 2.. hahaha!

nu måste  jag sluta ordbajsa och hämta mitt barn.

hej hopp, gummisnopp!



pok pullor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0