en lista..

lite roligt är det ju att fylla i såna.. här kommer därför den andra i ordningen. har kopierat den från emmas kompis malin.
tack för det malin! :)


Kopiera gärna!!


Lovar du att vara ärlig? ja

Du heter: johanna

Smeknamn: joa, bruman 

Låt som när du är ledsen sörjer till?: oj, det finns många som är fina.. men jag vill nog säga att hela leona lewis platta från i höstas är den jag lyssnade på sist då det var jobbigt..
Beroende av: mina när och kära och att skratta
Vad tror folk om dig? hahaha! att jag är en kaktus när jag är en spröd liten blomma -ibland..
Stämmer det?: jag är det -ibland, men om någon jävlas är et klart att det brinner! jag är ju inte kuklös, så jag framstår nog som en kaktus..

Vad får du oftast komplimanger för?: oj, det vet jag inte.. jag vet inte om ens utstrålning kan vara något, men det är något många påpekar att jag har iaf :P

Vad säger du för att imponera på någon?: hahahaha! ingenting tror jag.. jo! jag brukar skryta över att jag har ett väluppfostrat barn, för det var ingen som trodde att jag skulle klara av det.. annars har jag inget att imponera över.. jag har inte tid med sådant.
Hur imponerar man på dig?: var dig själv och skryt inte om saker som inte är sanna..
Brukar du skratta för dig själv?: jämt! jag älskar att skratta!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Ha Ha. Johan tyckte de var ovanligt att hon glömmer saker här = )"
Var bor du?: kramfors
Trivs du där?: både ja och nej. en trygg -än så länge, miljö för mitt barn att växa upp i och hon har typ hela sin släkt här men sedan så känner jag en längtan att flytta och göra något nytt.. lite storstadspuls skulle inte skada.. ;)
Äger du några converse: nej, inte än -tyvärr!
Sprit, cider, vin eller öl: hahaha! hm, dricker så sällan, men jag tar gärna ETT eller två glas rött.
Brukar du bli för full: det vill jag inte påstå.. sist jag misslyckades var för 11 år sedan.. typ vänta, vad räknas med för full? jag räknar då jag bodde på bruket och hade jonna på besök.. det är vad jag kommer ihåg iaf.. hahaha!
Är du allergisk mot något:
de klassiska: lite pollen, gräs, pälsdjur, DAMM, äpple.. fast inget akut sådär..
Hur svarar du i mobilen: tjena pullan!
Antal timmar sömn inatt: 5 timmar och 10 minuter.
Brukar du komma i tid:
Jag tycker det, men conny skulle sätta i halsen om jag säger ja.. ibland kanske jag kan säga..
När mår du bra: när det är dramafritt och jag och de jag är med skrattar så vi gråter! ja, och när jag är med min familj.. yeah, yeah..
När blev du fotad senast: i förrgår när jag var och grillade hos jenny.
Hur känner du dig nu: hoppfull och på PYSSELHUMÖR!
Vanligaste färg på dina kläder: SVART.. capslock.. svart, jeans, vitt, rosa, blått, grönt..
Vad tycker du om fötter: utan dem skulle mitt liv se annorlunda ut. äckliga att ta i om de inte är nytvättade!
Vad saknar du: ETT ARBETE!
Hade du en bra kväll igår: ja, jätte mysigt hos vår älskade harry!
Favorit dryck på morgonen: kaffe
Rakar du benen: nej, jag epilerar
När brukar du oftast gå och lägga dig: mellan 23 - 03
Är du blyg?: inte speciellt ofta.. det går inte, alla förväntar sig att jag är isbrytaren så det är bara att hugga in liksom.. haha! fast jag försöker att vara anonym men det går inte.. jag ska ärligen säga att jag fattar inte varför..
Sysslar du med någon idrott: ja, vuxengympa..
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja! mina senaste kärlekar har varit så..
Har du spytt offentligt: hahaha! ja, när jag blir ruskigt arg så händer det.. fast nu var det typ 16 år sedan jag var så arg. haha!
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: hahahaha! gissa! killen skulle behöva ha grejen i is hela dagen efter.. sorry..
Är du nöjd med ditt liv: nej, jag vill ha ett jobb och åka utomlands.
Är du bortskämd: det tycker jag inte.. inte om man ser till balansen att jag har det tufft på vissa plan.. svårt att förklara.
Vad gör du i morgon: kommunfullmäktige
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: oj, vad heter killen som föddes utan armar och ben? jag måste nog säga att han är en av dem..
Vad längtar du till?: när jag får ett arbete!
Har du bra vänner och äkta vänskap?: ja, det tycker jag. från mitt håll iaf.. jag litar ju på att mina vänner att de tycker om mig med.. sedan är jag en periodmänniska men jag tycker ju om mina vänner även om jag inte umgås med dem under en period..
Vad använder du för shampoo?: lóréal - elvital, den röda
Hur gammal är du: 21+ ..ja,ja.. 32
Tycker du om någon just nu: ja, jätte många!
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Gillar du golf: nä. men minigolf kan vara roligt ibland.
Vilken tid gick du upp idag: 8.30
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Japp ett par vita puma ankelstrumpor..
Är det okej att gråta: självklart
När grät du senast: oj, det var ett tag sedan..
Vad skulle du göra om du vann en miljon: göra mig skuldfri, fixa huset, köpa bil, spara, åka utomlands. presenter!
Bär du glasögon eller linser: glasögon
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nä. jag har favoritmärken, men de är av alla klasser och märken..
Har du piercing: i öron och näsa
Vill du gifta dig: Ja, någon gång..
Vill du ha barn: Jag har en underbar dotter och har inte bråttom att skaffa fler just nu..
Solar du ofta: Nej, det är ingen idé.. jag är göteborgare in på bara huden -blå-vit, liksom.. hahaha!
Är du bra på att laga mat: ja, det sägs så iaf.. ingen stjärnkock, men jag lyckas ofta med det jag tar mig för..
Är du flygrädd: Inte speciellt.
Hur vig är du: som en helkroppsgipsad elitgymnast känns det som. inne i mitt huvud är jag jätte vig men min kropp håller inte riktigt med..
Är du musikalisk?: ja det vill jag nog säga.. medel kanske..
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.
Vilken är din favoritglass: gammeldags vanilj eller hemmagjord glass
Tror du på ett liv efter döden: oj.. ja, jag har lite separationsångest så jag vill gärna tro att jag kommer att träffa dem jag förlorar i detta livet..
Tycker du om sushi: jag vill inte ens prova. ush!
Vad äter du helst när du ser på film: grönsaker och dipp -om jag måste äta något alltså.. annars dricker jag helst en kopp kaffe..
Har du tandläkarskräck: nej. fick höra när jag var en snoris att jag hade idealtänder och bett. har dessutom -peppar peppar, inte haft ett enda hål i mina tänder än!
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvällsmänniska (och morgonmänniska nu på sommaren. vaknar tidigt varesig jag vill eller inte.. )
Vilken ögonfärg har du: hm.. de är blågröna och så ser det ut som om någon har kissat i mitten av dem för där är de gula.. jätte konstigt.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: det är väl klart. både som barn och sedan har jag ett par separationer bakom mig..
Biter du på naglarna: nej
Röker du: Nej
Hur ofta tränar/motionerar du: när jag åker till birsta!
Senaste låt du hörde: kelly clarkson: my life would suck without you


oj, vad det är roligt att göra dessa listor!


nu har vi iaf kommit hem från härnta och ska lätta igen mot harry och en kväll med mys i  fokus.



pok pullor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0