diesel, laserpekare och connys stjärt


JA.. capslock.. ja, nu har vi då kommit hem igen efter solle och as we speak, gör vi mat.
det blir hamburgare med friscobröd och coleslawsallad! MY GOD, vad gott!

hahahaha! jag är lite trött efter sollestrapatsen och kan finna mycket roligt i mycket olika saker..
visste ni att i en kamp mellan diesels kärlek och respekt till conny och hans stjärt OCH kärleken till laserpekaren och följa sin instinkt.. så vinner laserpekaren.

my god! alltså conny stod och diskade och jag hittade l-p:n då ra.. brukar låte diesel få jaga den ibland. han älskar den!
iaf så skulle jag bara testa just det där då om vilket som var störst.

jag kan säga att med handen på hjärtat så trodde jag inte att han skulle våga ta den på hans rumpa. jag hoppades men trodde inte att det skulle gå.. så när conny hoppar till och grymtar AJ! hahaha! ja, det gick ju över.. men fy vad det var roligt!

har ett par saker att säga om solle, men det tar jag i ett senare inlägg..

nu ska vi fortsätta att laga mat!


pok pullor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0