brainstorming och kramforsskolans kväll

oj vad allt blir virrigt när det är en "sådan" dag..

jag åkte ner på stan vid 10.30.. kom till dörren på wikströms då jag fick ett samtal ang. politiken. tog ett tag.. jobbigt när det kommer så plötsligt bara.

sedan träffade jag en gammal bekant som jag gick och fikade med. hade egentligen tänkt att gå till monika på garn, väv och inplock för att virka lite, men det blev bakfickan istället. tänkte att jag kunde vänta på nina där istället.

11.50  fick jag ett sms av nina där hon sa att hon var klar och att hon var på väg hem.

kan ni förstå att det tog mig 1.5 timme att ta mig till henne efter det?!

jag fattar inte var all tid tar vägen! fast jag blir så när jag blir stressad.. jag snurrar runt, runt, runt.. helt otroligt..

kom iaf fram tillslut.

efter många om och men så började vi brainstorma och fy vad roligt det var! å vad vi skrattade!
vi kom ju fram till att en vanlig början som:

"hej, jag heter johanna!" det är inget för mig.
hur det då blev? ja, det vet inte ens vi för vi är inte klara -långt därifrån, men jag ska dit i morgon med.. nä, det kan jag ju inte! HELVETE! jag har ju nämnden i morgon! FAN! fast jag kan ta lunchen hos henne och sedan åka dit efteråt åxå..

skit åxå, men det löser sig..


nu är det dax för kramfrsskolans kväll och vi måste vara där 17.30.


vi hörs!



pok pullor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0