bilder inlagda..

har lagt in ett par bilder i inlägget "en lite snabbis igen" om när vi var till solle och dynasty hills.

sedan kan jag passa på att lägga in bilder från gårdagen då vi var hos fam fniss..

här är dutches med charles patrik, som hans blivande äger typ har döpt honom till.. hahaha! jösses..



här ser ni hahaha! ja, vad ser ni? rätt svar ger en luftgitarr i valfri färg..



aaaw, här sitter  jag med pissen.. gud vad hon är mysig! kolla in stuket på nacken.. kanske måste införskaffa en stödkrage åt henne.. hahaha! men så sitter hon nästan hela tiden faktiskt. sådär bakåtlutad liksom..



här sitter vi och lyssnar på viritual haircut.. både jag och conny.. pissen finns där någonstans i famnen..



här gör tove samma sak..



sedan har vi den där grannen.. hahaha! ja, vad ska man säga?



ja, vi kan ju se att det finns dem som inte är nöjda med att vara på samma kort.. hahaha! kolla in dutches!

men vad fan, inte ett enda kort på emma! hm.. får fixa det när jag åker dit i morgon med mitt 8-bitars  och supermario (X3)

så här såg pissen ut när vi satt i soffan med conny..



den obligatoriska gamnacken på vägen hem.. sååå sött..



så, det var väl de flesta från gårdagen.. ska kolla med harry om det blir en kwäll med henne i kwäll..

vi hörs senare!



pok pullor!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag blir så otroligt stolt när jag ser min man och våran granne så där fina på kort :)

2009-05-08 @ 15:10:21
URL: http://emmacandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0