att det inte brinner..

det är fan inte sant alltså.. inlägget jag äntlligen har fått upp på bloggen försökte jag få upp redan vi 4-tiden idag då jag faktiskt satt på biblan..


blir så förbannad när det känns som om att folk kanske tror att man skiter i att uppdatera men det inte är så..


förökte då -när det första inlägget inte funkade, skriva ett nytt där jag var lite arg.. jag skrev tom k*ken! SÅ arg var jag!
observera utan * då åxå! annars ska jag väl vara så mogen att jag har ett språk som inte behöver så många svordomar iksom.. fast det är ju lite roligt att svära på bloggen ändå. lite förbjudet liksom.. hahahaha!





iaf, vi åkte ner till härnta och hälsade på fam. fniss igen nu då, så inte pissen glömmer bort oss.. ååååvad mysig hon var!

hon somnade i min famn igen.. fy vad mysigt!


vi tyckte alla lite synd om fniss då ra, men.. hahahahahahaha! ja, det hade inget med pissen att göra, utan något annat.. men det hör inte till min blogg.. det räcker med att säga att han har haft en tuff dag.. hahahahaha!

jag ska ner till emma på lördag när conny ska jobba.. då ska vi spela 8-bitars! supermario! bara hon och jag! my god vad roligt! inga barn, inga män, bara vi! shit pommes frittes!

vi ska sova över då och då ska jag få sova i pisserummet! mmmmysigt.. :*) det blev en mush på min glada gubbe nu.


ja, det togs ju givetvis kort då ra och i morgon lovar jag att jag ska lägga upp dem! har hela dagen på mig.


ska dessutom någon dag fortsätta med dagarna från paris ju.. det är ju hälften kvar! ska  fixa med usa-korten med tror jag.


nu måste jag sova. jätte trött..



pok pullor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0