anna odell är inte en konstnär i mina ögon

jag måste lägga mig i debatten om hurvida anna odell -som då fejkade att vara psykiskt sjuk och lades in på psyket, har gjort ett konstverk eller inte..

jag anser att det är omoget och ett sjukt skämt det hon har gjort. om hon vill bevisa något så handlar det mer om journalistik än konst.

att ta resurser från dem som behöver det är osmakligt.

resurser för att någon annan kunde ha behövt den personal hon nu engagerade.

jag fattar inte hur man kan uppmuntra någon till olagliga handlingar.. hur dum är man egentligen?! för att bevisa vad?!
rita en jävla nedstampad blomma eller en tavla med en blomma som ligger fastbunden i en säng om du vill göra konst
 -idiot..

jag blir så trött..

my god..


pok pullor.. utom anna odell      hahaha!

Kommentarer
Postat av: Linda V

jag ser det som att hon bevisade hur lätt det är att klassas som psykiskt sjuk! Och vilka resrser som finns.

visst va det dumt gjort med samtidigt, hur många gör inte det där i swe varje dag bara för att synas?

Jobbar ju själv inom akutsjukvård så jag vet, många spelar på psykiskohälsa för att de inte vill jobba...tyvärr ser det ut så!

Tjejer som skär sig för att grannens dotter gör det..och det passar med ärr till min klädstil!

2009-05-14 @ 07:28:11
Postat av: Linda V

2009-05-14 @ 07:29:04
Postat av: Linda V

Det läggs ner otroligt med pengar på dessa mäniskor som VILL klassas som sjuk, och de som verkligen skulle behöva resurserna och platserna på sjukhusen de blir utan!

Säger inte att alla som söker vård fejkar! Men många är det...tyvärr..ungdommar som inte "orkar" med skolan...lättare att säga jag mår så dåligt!

Samma gäller jobb, sambon gjort slut, mm..inte fan behöver man psyk.vård för sånt? Inte på ett sjukhus iaf...kanske träffa ngn och prata med och få stöd men inte uppta platser på en psyk klinik!

Alla har ett eget ansvar när det gäller ens egna liv! Och ibland går livet emot en och det är jobbigt...en del av utveckligen!

Föräldrar som alltid skyddar sin barn mot allt, får barn som alfrig haft motgångar...och en del kan då börja med att skära sig...för att få uppmärksamhet. INTE för att de är psyk.sjuka!

Har ett exempel som vi får ta när vi ses!

2009-05-14 @ 11:00:36
Postat av: Linda V

Jag låter lite som ett djur...de svaga ska utrotas! haha inte meningen...

2009-05-14 @ 11:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0