30 maj - oj vad mycket jag har haft att göra..

ledsen att jag inte har skrivit på ett par dagar, men jag har haft fullt upp!

jag kan iaf säga att mitt personliga brev håller på att bli klart.. fick en otrolig prestationsångest i förrgårkväll men jag skickade iväg det via mail till handläggaren. när vi träffades på morgonen hade han läst igenom det och tyckte att det var bra, men ville ha lite mer i det.

hörde ni?! någon tycker att man har pladdrat för lite! yeah,yeah, sa jag.. ha bad mig kontakta några som känner mig och be dem beskriva mig med positiva ord som jag kan använda i mitt brev.

så, med detta undrar jag nu: vad har jag för bra egenskaper som jag kan påta ner i mitt personliga brev? kom gärna med exempel och ni behöver inte lämna namn -som vanligt, det vore bara roligt om jag kunde få lite hjälp på vägen..

tycker inte om detta att komma med massa grejjer att säga om en själv. ja, jag är ju inte helt utan sj.förtroende, jag har ju kommit med ett par saker.. men än en gång: kom gärna med förslag. tack i förskott.. :)


tove var ju på frasses och gjorde praktik i fredags och jösses vad hon var trött när hon kom hem!
hon sa att hon inte hade suttit på 4 timmar och petra sa att det var länge sedan de hade så många på lunch.. de sa att det var tur att de hade henne! hon hjälpte till att göra i ordning maten, styrde ut med den till serveringen, torkade och sopade, fyllde på saker och fick dessutom göra sin egen lunch!

de   sa att hon hade varit jätte duktig och när deras chef ringde på kvällen till dem så sa de även det till honom. jag är sååå stolt över henne!

conny hämtade oss så sent hos petra och lars att tove hann somna i soffan.. när vi hade suttit en stund där så sa tove helt plötsligt:
-en stor.      sedan gjorde hon -i luften, en rörelse som om hon skulle göra i ordning en strips. hahahaha!

jag, petra och lars skrattade jätte mycket och tycte att hon var så söt där hon låg och drömde om dagens bravader..



idag har vi tvättat, duschat diesel, städat lite, handlat, och lagat mat. nu på kvällen är jag och ove hos harry och conny jobbar. här har jag virkat och surat lite. hahahaha!  jag har faktiskt SURFAT LITE! inte surat! harrys dator funkar ju inte som den ska.. vill iaf göra en mormorsfilt till stugan så jag kollar mönster och sånt på nätet..  

hade tänkt att jag skulle göra det till ett gemensamt projekt för mig och morsan. jätte mysigt!



visst är den vacker filten?! jag vet inte om jag vill ha det i sååå många färger, men det löser sig väl.. funderar på att göra en som går i en ljus och mörk variant av rött, blått, beige/brunt och vitt.. typ. fast denna är otroligt fin med.

ja, ja.. det löser sig. nu ska jag kolla facebook lite. vi hörs i morgon när jag/vi har städat -om jag inte vaknar tidigt och hinner skriva lite..



pok pullor och kom som sagt gärna med positiva egenskaper som jag använda i mitt p.b.
 


puss puss!

Kommentarer
Postat av: mica

Du är positiv, utåtriktad, har humor, glad och en riktig idéspruta!

2009-05-31 @ 18:15:57
URL: http://micaelabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0