27 maj - vaken

jaha.. då var man vaken då..

alltså jag tycker att det är rätt skönt att vakna rätt tidigt, men det beror på varför.. ingenting jag orkar förklara nu, men det löser sig och är det borta så är det.. och då hände det för flera år sedan..

iaf, idag ska jag ju till nina och det ska bli skönt att äntligen få ett personligt brev!! jag vet att jag  kanske tjatar nu, men jag vill verkligen ha ett jobb!

min handläggare ser det på mig och han frågade tom om jag ville ha en praktikplats -bara för att komma ut och få göra något, för han ser att jag vill ha något att göra.

nu sk ajag ta en sväng förbi facebook  och sedan ska jag ta  och fortsätta på min arigurumigrej! rrrroliiiigt!

jag ska träffa nina vid 12 typ, så jag funderar på att gå till stan och in på garn, väv och inplock -till monika, och hälsa på för att få lite hjälp med projektet.. ; )



vi hörs pullor!

pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0