26 maj - härnta och amigurumi

tjoho!!

idag har det varit en underbar dag!

det började med att jag och conny åkte till härnta för att köpa en extrasäng -till toves kompisar när de ska komma och hälsa på och sova över!

åkte först till jysk och köpte en sådan. sedan ville vi ta en sväng på stan och titta lite bara.. hahaha! gick som vanligt, fast jag har blivit duktig och har lärt mig att ta - längta - gråta och lägga tillbaka.. det funkar rätt bra nu.. jag hittar ju alltid böcker som "jag inte klarar mig utan"..

hittade 2 ..nä, jag hittade 4 men lade tillbaka 2. de jag behöll var en bok om små saker man virkar och en bok om ALLA länder i världen! GUUUD vad roligt det är att titta i dem! jag ska dessutom nu sätta igång att börja göra små figurer!

efter härnta åkte vi in till stan och där köpte jag garner till mitt nya projekt! åååå vad roligt!

åt på frasses p.g.a tidsbrist och när vi står i kön, kommer fam nina in -jätte roligt! bestämde träff i morgon för hjälp av personligt brev.. vad jag hatar sånt.. jag har aldrig skrivit ett förut och klarat mig ändå, men nu inser jag att jag måste ha ett om jag ska få ett jobb snart!

utbildningen börjar om en stund så jag måste gå nu och efter den ska jag ut till harry för att få starthjälp med mitt projekt och sedan blir det hemgång..

SÄTTER IN BILDER SEDAN.. capslock!



pok pullor!


Kommentarer
Postat av: Du kan kalla mig Barba... Babar! :D

Med risk för att låta å verka som bror duktig så kan jag faktiskt hjälpa dig med CV+Personligt brev om du skulle vilja det(har som lite erfarenhet med ca 75 nyanställninger per år ;-))



Annars kan du kolla cvguiden.se / cvfabriken.se - de e bra serru! :D

2009-05-26 @ 20:30:17
Postat av: Anonym

Skrev ju en massa bra saker - men inte publicerades de int'... :S

2009-05-26 @ 20:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0