22 maj - glömde..

hm, jag glömde ju skriva vilken dag det var idag.. bråttomt i morse..

iaf, vi har då lämnat farfar -åt sitt öde, känns det som varje gång man åker och det gör så ont i hjärtat. förut så stod han och vinkade på balkongen, sedan orkade han bara ut till trappen och stod i fönstret.. nu säger vi hej då i tamburen och sedan ser jag honom inte mer.. det gör ont.

men! jag har sagt att vi kommer snart igen och det måste vi! conny har ju semester och så ska vi ju ner till göteborg och så.. en helg hos farfar kommer vi dessutom att lägga in -det har conny lovat redan nu. :)

ska iaf grilla med en vän ikwäll och det ska bara vara vi 2! inga barn, inga män -bara vi 2! mysigt!

jag ska lägga in bilder sedan.

har lite bråttomt nu,så det skrivs kanske lite konstigt, men det bjuder jag på!


pok pullor!



ps. vi ska dricka lite vin till maten.. moahahahaha! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0