21 maj - nu är det slut på lugnet..

hahaha! det är lite skönt när man vaknar och man får vara själv en stund.. men icke sa nicke.. farfar vaknade i samma veva och de mina i gästrummet med.

jag ligger ute i vardagsrummet sj och mor och tove inne där. jag sover så otroligt skönt när jag är här.. slocknar på en halvmiss.

hahaha! nu börjas det.. mamma skäller på tiger för han morrar hel tiden.. -fy dig! -fy dig! hahaha!
jag hör dem inne från g.rummet.

hahaha! vilket kaos! farfar hör ju inget ALLS när han inte har hörapparaten på.. går ändå in för att säga god mprgon..
mamma och tove ser en geting och försöker påtala det samtidigt som farfar ska visa några böcker som jag ska få..

att ligga utanför och bara höra utan att se är mycket roande!
det löste sig med getingen..

hahaha! farfar är så roligt! nu hörde jag honom säga på ett mycket roat sätt -när de försöker svara honom:
-det är lika bra att ni håller käften,m för jag hör ändå ingenting. (och så skrattar han!) HAHAHAHA!

och så har vi  den obligatoriska kollen av hörapparaten när den åker på:
-ett, två, tre. ett, två, tre. ett, två, tre!

han ser ut som ..men vad f*n heter han som som sjunger "did i tell u?" det är helt blankt! ja, ja.. han ser ut som han iaf.

vad jag älskar min farfar.. hahaha! om ni visste hur cool han är! det är en helt underbar farfar som alltid har funnits där och har givit mig otrolig mycket bannor och kärlek. hahahaha!

han tillhör ju den generationen som är lite sparsam med orden "jag älskar dig" och därför känns det bra att få säga det här istället:

JAG ÄLSKAR DIG FARFAR!

hahaha! vilken familj..

jag ligger här och surfar  och hör inne från g.rummet hur mamma försöker lära tove olika blommor som hon har plockat..
hahaha! det går inte att återberätta.. hahaha! jag gick iaf upp dit och tar ett par kort och så sa jag som farfar sa med hans mörka stämma och så gick jag sedan på toa.. toan ligger ju dörr i dörr och jag hör då hur farfar ropar från köket och frågar mamma:

-hallå?! är det någon här?
-nää! vad då ra?
-jag tyckte att det var sån mörk röst!

hahaha!  jag som satt på toa hörde inte det första han sa utan jag hörde bara  turk.
-är det en turk här?
-nä, vad då ra?
-jag tyckte att det var sån mörk röst!

hahahaha! ni fattar vad jag skrattade! ja, tills jag insåg -eller trodde att jag insåg, att jag lät som en turk.

nä, nu vankas det frukost! ev. felsägningar och annat rättas till efter den!



pok pullor!

Kommentarer
Postat av: Fröken näsvis...

Jerry Williams heter han... =)

2009-06-02 @ 15:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0