19 maj - sova och arb.förmedl.

yo.. idag kan jag konstatera att min värsta period under året har börjat..
min kropp och hjärna är inte gjord för detta..

jag fick uppgifter att göra förra veckan och jag kan idag konstatera att de då inte har gjort.. jag har däremot gjort saker jag inte var ombedd att göra men som är lika bra och det känns bra..

det är helt sjukt vad låg jag är nu.. mitt huvud känns som om det är stoppat med keso och  när jag försöker komma på något, komma ihåg något så blir det alldeles blankt.. det känns inte ok..

ska iaf gör amig i ordning för af. jag hör av mig i aftondans när jag är hemma igen. jag hoppas att jag mår bättre då.



pok pullor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0