15 maj - stress!

jag har.. god morgon typ!

jag har ju då iaf en jobbcoach på af. han har då givit mig några uppgifter som vi då har kommit överens då att jag ska göra tills på tisdag.. tror jag.

alltså hur dum är jag egentligen? my god vilken fart allting ska ha! jag tror inte att jag tänkte till riktigt med coachen.. fast then again så gjorde jag ju det! jag visste att det skulle hända saker om jag valde honom och jag är glad att jag fick den jag ville ha. det går liite fort bara..

fast jag vill ha ett jobb, ja, jag vill ju det.. jag blir bara så förvirrad när allt ska gå så fort och jag iom detta har ett ton med beslut att fatta.. även om jag vet att det är bra.. my god, ni känner ju mig.. hahaha!

det är bra konstigt, för när det gäller stress i arbetet så är det tvärtom där det nästan ett måste, för att jag ska trivas. jag tycker om när det händer något och det är mycket människor i omlopp och service och så! PULS! ja,ja.. nina, vad är väl en bal på slottet?

fast det rör på sig för jag har faktiskt redan (innan åxå) sökt flera jobb och jag hoppas att ni håller tummarna för mig.. :)


nu är det lunch!

har suttit sedan 10 med detta inlägg.. skrivit -raderat, skrivit -raderat.. jag blir så otroligt arg på vissa människor ibland och skriver det jag känner.. kommer sedan fram till att jag inte ska skriva det på det sättet eller inte alls och så raderar jag och så kommer jag på att jag ska skriva det iaf och så ändrar jag och så raderar jag.. går och gör något nannat och kommer tillbaka.. hahaha! fast det händer bara ibland..

nä nu måste jag äta!

pok pullor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0