14 maj - hittade nycklarna!

YES,YES,YES!

alltså jkag sitter i bilen och skriver detta inlägg! det känns liite märkligt -minst sagt!

iaf, detta har hänt idag:

åkte ut vid 10 till korken och tog en kaffe innan basnämndens au (som började 13.15).
jätte mysigt t att få sitta och surra ibland..

när jag var hos korken kom jag på att jag måste ju sms:a emma och kolla om nycklarna var hos dem.. jag har inte sett dem sedan lördagen då vi var där..

skickar ett sms och frågar.. får till svar att hon inte  har sett dem. fan.
jag frågar om hon kan kolla under sätet i bilen eftersom det var där jag senast såg dem..

får till svar efter en stund -kändes som en evighet, att de var faktiskt där! JAAAA!
å, vad synd.. då måste ju vi åka ner idag och hämta dem.. hahaha! oj vad jobbigt.. ;)

det hör till saken att jag har inte kunnat komma åt posten i några dagar eftersom de ligger i ett fack..
därför var vi tvugna att åka ner. fick ju snusa på pissarna med åxå då..

vi kom ner, surrade lite, myste med pissarna och nu sittter vi då i bilen på väg hem.

ja, deras mamma -pissarnas alltså, har "lekt" med en humla idag och har fått en svullnad pånosen motsvarande en fläskläpp man får på läppen. hon ser ut som en boxare.. hahaha! stackarn!

nä, nu är det dax att sova lite. så skönt att sova i bilen!



pok pullor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0