13 maj - f*ttsippa

hahahaha! jag satt och chattade med marika nyss och kom på att f*ttsippa måste ju vara ett bättre namn på kransen än själva kransen.. eller hur?

det borde ju avdramatisera det hela bättre än  kransen.. tycker jag iaf.

idag har då iaf min grekiske gud gått till jobbet med sin otroligt porriga skäggklippning.. hahaha, jag undrar vad hans kollega tyckte om den..

jag ska duscha och sedan ska jag en sväng till mom -vilket idag betyder marika och mary.
mary ska åxå hälsa på marika. bra med många bäbisar på samma ställe. då behöver man inte vara utan liksom! :)

sedan hoppas jag att det blir en sejour med petra idag med och denna gången ska jag ta med kameran så jag får riktigt fina kort på kidsen!

nä, nu ska jag hoppa in i the shower.


vi hörs pullor!


pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0