jag tror att jehova försöker säga mig något..

för den som undrar vem jehova är, så är det gud.

för den som undrar var det utlovade och beryktade inlägget tog vägen -fråga honom.

för den som undrar varför: jag skrev det, uppkopplingen kopplade ner sig och det jag hade skrivt försvann. och jag kan säga att jag fyllde ut heeela utrymmet man har i ett inlägg..

finns det nu någon jävel som ändå undrar över något om gårdagen så kommer jag att skriva det  i morgon, det har nu brunnit och jag ger upp.

med all kärlek jag har i kroppen så säger jag nu god natt och hoppas att morgondagen inte har ett meddelande från gud med sig.. jag fattar poängen -jag pratar för mycket!

pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0