snoppsan!

hahahahaha! jag tror att jag har hittat ett nytt favoritord: SNOPPSAN!
(för er som är antingen IQ eller humorbefriad så är det en variant på hoppsan.)

satt och tittade i röster och radio och tv och där var det en rubrik med just ordet snoppsan. ja, att jag inte dog! tänk vad lättroad jag faktiskt är.. ett litet ord och hade jag inte haft öron så hade jag sett ut som en semla. hahahaha!

har iaf klarat av att läsa av kassan och sitter nu i vardagsrummet hos harry och väntar på att hon ska sluta snacka i telefonen så vi kan umgås lite..

super trött är jag iaf så jag ska passa på att vila ögonen lite innan hon kommer tillbaka..


pok pullor!


ps. jag hade gärna legat i kylen på vårdcentralen idag med denna fruktade skitvärme.. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0